större, men fortfarande snabbast ;)

Nja, det löser sig allt! Sommarn kommer vara lös och härlig. Zebbe liger i min säng och sover ty han vart trött, jag har inget intressant att säga men säger något ändå, det är nämligen reklam på tvn. funderar på att steka en stund i Kroatsien. AH! Ett ämne att skriva om! Semester i Melmeeeo! tre nätter på ett vandrarhem i centrala Malmö (det låter bra att säga "centrala Malmö", jag är sanningen att säga inte så insatt i exakt vart stället ligger) med Mr. Tall and sweet, najs :) Får se om jag bara kan få in lite pengar pengar till mitt konto konto..
Nu ska jag åter gå till filmen (roadkill, yyyy) och min iskalla Dr. Pepper som har legat och väntat på min i kylskåpet i nån timme nu! aaauiii!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh... Jag köpte Dr. Pepper här om dagen... Det var gott... Random.

2010-05-23 @ 05:51:03
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0