Törnrosa

Jodå! Har varit på Folkets hus och sett Törnrosa live från Göteborg och jag måste säga att trots ett brett kulturintresse och en förkärlek till både Tjajkovskij och dans så var det ingen höjdare. Omotiverad koreografi, otydlig storyline och oengegerade dansare. Sedan får man tycka vad man vill om det konstanta gökandet i balletten...Appropå det anser jag att om man sitter längst ut i en bänkrad, längst bak i, säg, hebeteatern då ställer man sig upp när folk behöver komma förbi, inte sitta och titta åt ett annat håll. Förutsatt att man nu inte är funktionshindrad och rullstolsbunden, fittiga idioter.

Kommentarer
Postat av: :o

Wösh vad är detta för jävla proffs-kritiker fasoner? :o

btw så tyckte jag gökandet var höjdpunkterna (y)

2010-03-02 @ 20:46:38
Postat av: Frida

1. Jag är ett profs och jag brukar vara kritisk.

2. Jag märkte det (menande blick)

2010-03-03 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0