A day in my life

ÄR konstant hungrig, förmodligen min gamla magkatarr som gör sig påmind.
Jag har Josef Fritzl som skrivbordsbakgrund, oj vad min pojkvän och bror tycker att dom är roliga!
Ont i knät, hoppas på en förslitningsskada snarare än ett resultat av en illa skött diabetes.
Skulle vilja blogga mer, men Blogg.se har förstört det för mig för att jag inte får använda fetstil, kursiv eller understruken hur jag behagar, inte heller får jag styckesdela! KUL! Borde byta blogg...
Har efter mycket besvär har jag fått tag på Davinci koden, ska läsa den innan jag börjar skolan, mest för att verka smart. ska låna Den gudomliga komedin så fort jag får tid, i och för sig, Biblioteket ligger ju våningen under min skola (suck iiiit MÅGARE!)
Så that's what's up with me! jag gnäller på intranätet så att jag jag försöka att skona mina vänner från det i den verkliga världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0