rasism

Okej, jag tror att jag nyss landade ett rasistiskt eller åtminstone väldigt stötande inlägg på Svantes facebooklogg. Jag skäms faktiskt lite, men ser fram emot reaktionerna! Ni förstår, jag tycker att det är roligt att se hur folk reagerar på sådant! Intressant lixåm! Nåväl, jag ska återgå till mitt lan, grabbarna å ja håller på att ta ner några n00bz. så löjliga erom! peace out!


p.s Svante, jag nämnde dig precis i ett inlägg! Hoppas du är tillfreds med sammanhanget! d.s
brotha aint a brotha if he anit down with the hoes!

Kommentarer
Postat av: Svante

1. Du är fortfarande en uppmärksamhets-hora <3

2. Nej jag är inte nöjd, jag vill vara förknippad med nåt positivt :(

3. Cause them bitches ain't gonna slap themselves (y)

2010-01-29 @ 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0