kalla mig emo

kalla mig emo men jag känner en misstro till människosläktet på många vis som jag inte ens tänker nämna här. Oj, vad djupt det lät, jag är sarkastisk! Eller, nä, vänta lite nu.
1. stieg-larson-fan: Läste du boken innan du såg filmen. Bra. Då är allt i sin ordning.
2. Är datorn du andvänder just nu inte din? Nej, då så!
3. 1150kr är mycket pengar, se inte så jävla skyldig ut när du (halvhjärtat) tackar en främling för att hon tog upp dom efter dig!
Life goes on, and it sucks (emotemas fortsätter). Jag är hungrig! Jag är varm! jag har något i ögat! Klockan är visst mycket! Det är tisdag imorgon! Jag är kissenödig... fuck this shit.
Fuck, min blogg har blivit seriös! I DONT LIKE THIS CRAP!

Kommentarer
Postat av: Mr IDontLikeYourTone

Cut the crap!

Utan motgångar skulle inte medgångar finnas, light up sunshine! :)

Se saker positivt och låt stieg larsson rövslickarna göra det om de så gärna vill det. Det har lika många helger som tisdagar framför dig (beror på när du dör, men ungefär) :) Du kommer bli mätt, du kommer att kissa, du kommer få ut dedär ur ögat och din blogg är långt ifrån seriös ;)

Du är inget emo... du är en slyna :)



Pöss ;)

2010-01-22 @ 00:35:44
Postat av: FetingSkribent

Svante, vi vet alla att du är den största slynan i Trollhättan <3

OCH bloggen är mitt gnällställe! :) helre att jag gnäller här än på dig, right? ;) ses imorgon! :)

2010-01-26 @ 19:23:07
Postat av: Mr HowDoYouKnowMyName?

Noues... jag är dålig på hela "att vara anonym"-grejjen :(

Du gnäller ju förfan överallt, men om du gnäller mindre om du skriver om dina plågor här så ska jag inte klaga ;) ses! :)

2010-01-28 @ 19:22:00
Postat av: FittigPluggizzzz

Jag är kvinna och har därmed rätten att gnälla när jag har psm, och du kan aldrig veta när en kvinna har pms! :) Men jaja, fine! hand me a diet coke och jag är på.

2010-01-29 @ 01:22:50
URL: http://youknowit.bitch.org
Postat av: Frida

snälla svante, gå in på adressen jag angav som bloggadress, jag hade ingen aning om att den var upptagen

2010-01-29 @ 01:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0