Innan hade jag en gran, nu har jag ett ljus som luktar barr!

Sitter här med min lilla dator, åt godis förut men det var för sött. Sedan drack jag kaffe men det var för beskt. Nifattar vinken... Jag är hemskt sugen på att göra en form av sammanfattning av 2009, funderar skarpt på att göra en egen såndär lista om jag inte hittar en snart!

Samtidigt har en ny och förstärkt avsmak för rövslickeri vuxit fram utan min vetskap.
Det som är värre är människorna vars arslen blir slickade,är dom som inte riktigt verkar märka det.
Människor kan ändra beteende och attityd, men glöm inte att Adolf Hitler är Adolf Hitler även om han rakade bort mustachen! Och ärligt talat, skulle du bjuda in Herr. Hitler i ditt hem även om han hade en hembakad paj med sig? Jag skulle inte det! Vissa saker ska inte förlåtas, vissa människor måste inse själva vad dom har gjort fel. Vissa människor måste fatta att det är deras ansvar att ta kontakt och be om ursäkt. Andra människor är helt enkelt för dumma för att falla för smicker, andra är bara för svaga för att kräva en ursäkt. Eller antingen bara för självupptagna för att fatta vad som är en komplimang och vad som är rent rövslick.

Nåväl! Stupid is who stupid trusts...

Kommentarer
Postat av: C

Ofta du inte skulle bjuda in Hitler, det skulle fan vara världens chans att typ tortera honom osv.

2010-01-14 @ 23:25:59
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Frida

eller tvärt om?! :S Tänk på att jag är en liten söt jude:)

2010-01-19 @ 00:54:55
URL: http://duuuh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0