Florida, for real?

Sitter i soffan på övervåningen och tjuvlyssnar på mamma och pappa, känner mig som ett litet barn! Kan inte rikitgt urskilja på vad dom pratar om, men dom verkar diskutera en flytt till det stället jag älskar över alla andra: Florida.
Faktum är att en sådan flytt kan innebära lika mycket lycka som smärta.
1. Hej! Florida! Stället jag planerar att själv flytta till och bo i, om hela familjen flyttade skulle det innebära att det skulle bli lättare för mig att studera där när jag itne behöver pröjsa boende.
2. Zebastian, att lämna zebastian som (om jag får uttrycka mig så) är mitt hjärtas låga skulle fullkomligt klyva mig på mitten.
hmmm, det är svårt. Men inget är bestämt än och detta är inte heller något jag egentligen vill diskutera. Få läser min blogg, vilket gör att detta är ett ypperligt ställe att skriva detta på! Nåväl, livet är livet och livet är som livet vill...
Men vad jag vill just nu, det är att dricka lite cola. peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0