jag sa ju att jag skulle göra en sån här!

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 15
Vilken klass gick du i? - 9x
Vad hade du för hårfärg? - samma som nu, mitt vanliga bruna
Hur lång var du? - 1.63
Vem var du kär i? Zebbe (men det var hemligt för ett år sedan)
Hade du någon pojk/flickvän? - nope :P
Vad brukade du göra på fritiden? -  Umgicks med kompisar
Vilka umgicks du med? - Ange, Barry, Jennie, Cornelia, Jeppe och Judit :) 
Hur såg du ut? precis som nu! :O
Var allt bättre då? -nä, det skulle jag inte påstå

Skulle du vilja gå tillbaka dit?både ja och nej :P
Har du förändrats? samhäll har förändrat min moral, fruktar för det faktumet att jag kanske har mognat en aning :(

Nu:
Hur gammal är du? - 16
Vilken klass går du i? - SP1
Vad har du för hårfärg? brunt, eeeh...
Hur lång är du? samma
Har du någon pojk/flickvän? yes! :)
Vad brukar du göra på fritiden? Vara med honom,  samt försöka klura ut hur jag ska hinna umgås med mina kompisar mellan alla skolarbeten och div.

Vilka umgås du med? Inga alls i stort sett :( Zebbe mest <3
Hur ser du ut? som vanligt

Har du..
Kysst någon? svar: ja
Sovit brevid någon av samma kön?  ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? MÅNGA GÅNGER!!!!!!!!!!! (heheheh :P )
Slagit ner någon? Ja, men det hör till det förflutna! xD
Ljugit för en bra vän? nja, om obetydliga saker :P annars nej.
Svikit någon? Min mor antar jag :P
Fuskat på prov/läxförhör)-  Hahahaha! Ja, det var så jag klarade nian <3
Blivit kallad Bögjävel? -  nej, faktiskt inte! :O
Druckit alkohol? snälla flickor dricker inte alkohol! :O

Vem:
Skrev du senast till på msn? Det minns jag inte
Kramade du senast? Svante, han BAD om det!
Sov du hos senast?  Zebbe :D
Kan du lita på till 100%? Zebbe och Judit
Är den finaste personen som finns? Det finns många fina människor i världen! <3

Vill du vara med just nu? Med Zebbe ofc
Ringde dig senast? pappa (kände mig sjukt skillad när jag pratade i telefonen i knappliften)
Skickade ett sms till dig senast? Zebbe <3
Skickade du ett sms till senast? Zebbe <3



Vad:
Drack du senast? cola zero
Köpte du senast? en cola zero (det var dock inte den jag drack sist)
Gjorde du igår? gick i skolan och var allmänt pissed off! handlade mat, lagade mat och packade..
Ska du göra imorgon? Skola, sedan hem och plugga som ett litet skamset as!
Vill du göra just nu? sova i ett dygn
Åt du senast? godis :P
Är närmast dig som är rosa? min neccesär ;) Och Jazz :P

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu- ja,  som en liten kvinna :)
Du har sårat nån så de börjat gråta - Det kan jag inte minnas.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - självklart, kalla mig dörrmattan!
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader -  om en vecka har jag haft det! :D
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - om två och två dagar har jag det! :D
Du har haft ett förhållande som varade över två år - men nej, jag orkar inte räkna mer månader och dagar nu. Nej det har jag inte, än.

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - hahaha, jodå.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja, skammen...
Jag har smygit ut utan lov - nej, faktiskt inte! :O
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - det har jag. Vilket sällan slutar bra :P
Jag har en hemlighet som ingen vet - nej, mina vänner vet allt om mig :)
Jag har fuskat i ett spel - Elin, jag fuskade faktiskt förra helgen när vi spelade monopol. Jag tog 4000 från banken när du inte såg. förlåt... :(
Jag har struntat i ett prov - matteprov

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ännu en gång, nykterist och snäll flicke!
ag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - hell no!
Jag har tagit mediciner mot depression - every day!
Jag har anorexi och/eller bulimi - everyday!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - everyday!
Jag har vaknat gråtande - men KAN inte vakna gråtande!
jag har somnat gråtande -  Antar att man liksom måste sluta gråta i minst 2 min för att kunna somna, så nej...

DÖDEN

Jag hatar begravningar - hatar när folk dör, men en begravning ser jag som ett sista tilfälle att hedra personen i fråga.
Jag har sett någon dö - nej, och det hoppas jag att jag aldrig behöver göra.
Någon nära till mig har försökt begå självmord -  nej, thank you lord for that!
Någon nära till mig har begått självmord -   nej, again: Thank ou lord for that!



Nu kära vänner ska jag rensa min säng, planera resten av veckan i detalj så jag hinner med allt. Sedan ska jag nog ta det lugnt och försöka sova.

Branäs var förövrigt megasköj!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0