Min godispåse är större än din!

Mötte upp med den bedårande Cornelia Öberg vid halv 1 tiden idag, bruden fyller nämligen år så vi skulle ta en tripp till centrum, dels för att hjälpa Cornelia hitta något till sin mamma som också fyller år idag, dels för att ta en kopp kaffe tillsammans. Sagt och gjort, vi styrde stegen rakt mot Espresso House där Cornelia fick en kaffe och jag en cappuccino, sedan satt vi där i en timme och pratade. Jag var förmodligen fräschaste bruden på haket då jag satt med en pappersbit vid näsan hela tiden för att förhindra snor från att droppa ner i kaffet (det är en syn ni kan ha i åtanke nästa gång ni dricker kaffe!). Så när vi lämnade Espresso house låg det en fin liten hög med snorpapper bredvid min fåtölj (också något att tänka på, ni vet ju inte vilken fåtölj jag satt i...)

Sedan letades det presenter innan vi mötte Lundskog vid torget och tog ytterligare en fika med honom, denna gången på thebrödsbageriet.

Och nu sitter jag här med en fet jävla godispåse, en pappersnäsduk i min vänstra näsborre och Scrubs på tvn och fokuserar på att bli frisk lagom tills onsdagnatt då Bebis ska komma hem till mig efter att han är färdig med sin praktik för veckan. Jaja, nu ska jag plugga, eller åtminstone försöka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0