här sitter jag på en stol och ser ledsen ut!

Ja, som rubriken avslöjar sitter jag på en stol, i mitt kök faktiskt! Har precis ätit ostnacho-chips.
För övrigt är det söndag och jag ska snart sätta igång med lite plugg som skall göras under lovet, bland annat till spanska-provet som ska göras första lektionen efter lovet. joy! Har fått ett par extremt luddiga instruktioner från min spanskalärarinna via mail, ska se om hon svarat på min förfrågan om ett förtydligande...

Det talas också om att omtapetseringen av mitt rum äntligen blir av! Min mor kom precis ner och sa till mig att jag skulle röja ur mitt rum asap! (ämnet har förövrigt varit på tapeten i två år) the era of the purple room is over! Here comes the brown and white revolution! ("brown and white revolution", jag är så fyndig...) Så det blir väl till att packa ner saker i säckar och ställa in i Oscars rum, hoppas han inte har tänkt att komma hem den här veckan, för jag tänker inte tillåta att han kommer hit och stör mina planer! argh!

Vädret är idag (till skillnad från igår) underbart! Det är visserligen snö upp till höfterna ute, men solen är härlig! :)
Hade jag inte varit så himla viktig och upptagen hade jag tagit mig en härlig långpromenad (nej det hade jag inte, men vi kan låtsas att jag hade det...) Bebis åkte precis iväg till sin praktik, han och jag har njutit av att inte kunna ta oss ut hela lördagen så vi låg inne på mitt rum med persiennerna nerdragna och tittade på film. Det var fullkomligt kaos här nere i djupaste skoftebyn igår! Till att börja med har vi vägar som kan liknas med schweizisk ost, det är hål överallt och sedan en massa snö och is och lite storm på det och det blir ett perfekt recept för livsfara! En bil körde fast precis utanför vårat hus. Eller, jag hoppas att han hade kört fast annars hade han parkerat jävligt illa! Oj nu kommer en plog! bye!

btw! Vad har blogg.se emot styckesdelning?

Kommentarer
Postat av: C

Håll in shift-tangenten medan du trycker på enter så blir den en korrekt radbrytning ^^

2010-03-02 @ 22:17:07
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0