Han sover bara! :(

Min pojkvän bara sover och sover! :(
Längtar tills i morgon (i dag?) klockan elva då han kommer att vakna och ge mig en tio minuter lång massage! :)
Har mirakulöst tillfrisknat, kan i omgångar andas genom näsan och behöver inte snyta mig var femte minut längre, utan snarare var femte timme.

Det blev ingen bowling igår, inte rensade jag färdigt garderoben heller. Blev att jag bara låg med Zebbe och halvsov... Men i morgon (i dag?) är en ny dag och jag tänker vara som en ny kvinna! Jag ska rensa klart den satans garderoben, kan tänka mig att det blir några jeans som kommer åka ut! Sedan ska jag sitta och vara jätteduktig och översätta texten om handikappade i Mexico (eller vart fan det var). Måste köpa cola-essence till soda streamern imorgon också! Jag får panik om det inte finns någon form av coca cola i huset! Det var något mer jag skulle köpa som inte var ätbart också, men det kommer jag inte på vad det var nu.

Nåväl, ni har väl vid det här laget förstått att detta inlägget enbart var ytfyllnad. Jag har tråkigt helt enkelt, min pojkvän sover (som jag så fint påpekade i början av inlägget). Nu ska jag göra en av två saker.
1. Ta på mig morgonrocken, gå ner och pissa, sedan smyga upp igen och "råka" väcka den käre pojkvännen och tvinga honom att mysa med mig.
2. Ta på mig morgonrocken, gå ner och pissa (jag måste verkligen pissa!), leta fram chips och dricka, gå upp, sätta på en film på datorn, titta på filmen till den är slut( jag tröttnar, sedan "råka" väcka den käre pojkvännen och tvinga honom mysa med mig.
Jag satsar mina pengar på nr.2! :) natti natt!

Kommentarer
Postat av: care...

1 Fan vad frekvensen på dina inlägg har gått upp :D

2 "jag bara låg med Zebbe och halvsov" Too much info? Fail i vilket fall x)

2010-02-28 @ 00:07:13
Postat av: care...

1. Din frekvens på inläggen har gått upp :D

2. "...jag bara låg med Zebbe och halvsov..." För mycket info? Fail i vilket fall x)

2010-02-28 @ 00:10:34
Postat av: Anonym

jaha de blev 2 st... jaja :p

2010-02-28 @ 00:12:08
Postat av: Anonym

jaha de blev 2 st... jaja :p

2010-02-28 @ 00:12:41
Postat av: Anonym

Låg i min säng, med Zebbe. Och halvsov :P

2010-02-28 @ 22:09:54
Postat av: Anonym

klart... försök inte bortförklara dig ;)

2010-02-28 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0