Dear Imunförsvar, don't fail me now!

Kan för tillfället inte andas genom näsan, verkar som att mitt imunförsvar inte klarar av att ha lov!

Börjar lovet med att Judit plingar på dörren och jag springer ner i bara (med bara,menar jag verkligen bara) en morgonrock. Sedan drog jag fram frukt ägg och bacon och lagade en smashing brunch till oss som bestod av scrabled eggs and bacon, fruktsallad med honungsyoghurt, kaffe och juice som Zebbe har ordnat åt mig :) Sedan satt vi och pratade om livet och skolan innan jag följde Judit hem. 
Och nu sitter och väntar på att den rosa muffinfrostingen jag har i kylskåpet ska svalna, sedan ska jag mumsa möffens.
Men nu ska jag röja skrivbordet en gång för alla, ty nu ska fanskapet ut för gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0