Sjukling

Ja, jag är sjuk, finns inte så mycket mer att säga...
HALLÅ! Jag måste ha ett allvarligt snack med Sveriges befolkning!
Är det bara jag som har insett att det är mörkt ute klockan sju på kvällen? What's that about?! :O

Det är knäppt på något vis, jag var inte i skolan idag, och nu saknar jag mina klasskamrater! :(
Vad har jag blivit för knäppboll som saknar skolan liksom?!
Nä, jag har verkligen inte mycket att säga, uppdaterar mest för att mina kära läsare inte ska bli arga på mig.
Mina många, många läsare... Så många... (PFFFFFFFHHH!!!!) Nä men seriöst... mina fötter är varma, min näsa rinner det snor ur och jag ligger här med en påse djungelvrål som Zebbe hade köpt till mig för att jag är sjuk. (Den mannen alltså, den mannen...
Nu ska jag fortsätta med mitt upptäckande av ny musik. :)
Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0