J.D <3

Jag har en tendens av haka upp mig på saker, en låt, en film, ett band (Jonas Brothers), eller bara helt enkelt en människa (Vi minns alla "Björn-Gustafsson-perioden")...
Min nya obsession är nu crubs... Så, underbart! Speciellt i säsong 2, episod 12 när Elliotts lastbil blir stulen och hon verkar värsta cool, tills J.D kommer på att hon bara spelar cool och han sitter med henne på golvet, trots att han är kär i henne och hans hjärta brister på grund av det. Hon gråter, han tröstar... My God people! Jag tror minsann att jag dör lite!

Och J.D i största allmänhet! jeeeeeeez! Hur underbar är han inte på en skala? The random daydreams, the clumpsyness or the gift of never beeing able to say the right thing?! TO DIE FOR! :O

Det värsta med det hela är att när jag har sett alla avsnitt kommer jag ha tröttnat, så är det med allt jag blossar upp för. :(   (<--- hihihihihihihi!)
Insåg precis att klockan var två och att jag planerar att gå upp om fyra timmar, SMASHING! Great job Frida! *slår mig själv på huvudet med en sån där jättestor hammare*

Kommentarer
Postat av: C

Eller hur! JD är awesome!

Lätt min förebild!

2009-09-03 @ 20:12:51
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Cashiie

LOVE! :D

2009-09-03 @ 23:44:11
URL: http://youfoundme-.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0