Äh, screw it!


Jag har inte lust, jag har inte ork. jag är inte sjuk och det är fan inte synd om mig.
Jag har bara inte lust. Har inte lust med något egentligen. Vad är det för fel med att bara sitta?
Bara sitta stilla och titta. Bara titta! Inte titta på något, bara titta. Tänk vad skönt det är!
Tänk att inte behöva göra något. Inga måsten, skulle inte det vara riktigt härligt?
Inte ens att behöva ha roligt! Att bara finnas! Tänk att inte behöva vara lycklig, skulle inte det vara härligt?
Och varför i hela världen kan inte saker och ting bara lösa sig utav sig själva? Ska man verkligen behöva ta tag i allt? Är det meningen att man ska lösa alla problem man har? Går det aldrig över utav sig självt? Allt borde faktiskt gå över av sig självt... Så det så!
Något är fel med den här världen, that's for sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0