weweweweeweweweee!

Snart höstlov! WOHOOOO!

Då ska jag ta det så lugnt att ni kommer att få slå mig för att väcka mig.
Sedan kommer ni märka att det inte funkar, då får ni tvångsmata mig med koffein, bara för att märka att inte heller det har någon effekt! I och för sig kan ni försöka säga att Chris Martin står ute på gatan och sjunger i riktning mot mitt fönster, kommer jag garanterat att öppna ögonen, inte mer. Det enda som finns kvar att göra är att ringa till folkunuversitetets rektor (monika </3) och säga att
"nä, det går inte att väcka Frida ur sin djupa koma, jag antar att vi får ge henne en extra vecka ledigt, utan frånvaro. Det är den ENDA lösningen!"
Monika kommer då säga att "javisst, självklart!", detta eftersom att hon har lite för mycket luft mellan öronen, antar vi. Men hon är trots allt söt, söt som få! ^^
Men nu ska vi inte skoja om komor, det finns faktiskt folk som ligger i koma AS WE SPEAK! Därför har jag startat en facebook-grupp som heter "Låt dom som ligger i koma vara i fred!!!" Det är likadant med dom som har narkolepsi, tänk er att helt okontrollerat somna i duschen, SÅ TAR VARMVATTNET SLUT! :O
DÅ KAN MAN BLI FÖRKYLD!!!  = Inte att leka med...

Lek inte med eld heller, det är ganska farligt.
Och att leka i hissar, gå ur hissen om den piper eller rent av säger till dig att: "Brushan! Du är för fet! Gå ur hissen va fan!" Men SE UPP! (Titta inte upp) Det kan vara en skojare som har gömt sig i din femte haka som bara gör narr av dig för att du är tjock! (kan hända, har hänt mig flera gånger)
Men det knäppaste var att jag var blå i ansiktet! Blått är inte min favoritfärg.
(vilket påminner mig om att jag har spanskauppgifter kvar att göra...)
Men till min poäng: JAG SKA PÅ MUSE! NA NA NA NA NAAAA NAAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0