Visste du att...

Visste du...

att jag vill ha - lov!
att min senaste kyss - var ganska lättsam
att jag lyssnar mest på - The sweet sounds of Coldplay :)
att jag pratar - snabbt ibland
att jag inte gillar - hyckleri, snö, vintern, att sova i ett varmt rum... Det finns mycket!

att min bästa vän är - Underbar :)
att min första riktiga kyss - Var värd att vänta på :)
att jag avskyr när folk - slänger sina pantbuskar i papperskorgen (så mycket svårare att plocka upp dom utan att väcka uppmärksamhet)
att kärlek är - Att leva för någon annan
att jag gillar att - kramas :)

att jag alltid kommer att - driva med mig själv

att jag är hemligt förälskad i - Carl Fredrikson
att sist jag grät var - När vi såg Upp

att min mobiltelefon är - spårlöst borta, förmodligen krossad.
att när jag vaknar på morgonen- tänker jag - Är det möjligt att sova 20 minuter till?
att innan jag går och lägger mig - Hinner klockan bli lite för mycket 
att idag har jag - Ätit pannkakor :)
att jag just nu tänker på - mat, jag är hungrig

att i kväll ska jag -
sova
att i morgon kommer jag - i din mun!

att jag hoppas - att jag prickar rätt!
att jag verkligen vill - att du gurglar dig med det... .,."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0