Vart är boken?

klockan är 23:52 och jag är redigt opepp på onsdag just nu.
Cajsa är sjuk så vi kan inte redovisa, sista dagen imorgon va? Jag ska även vaccineras mot svininfluensan imorgon och
a) Jag är hypokondrisk, jag kommer inbilla mig varenda möjliga bieffekt.
b) Man kan få muskelsjukdomar, vi vet alla om detta att vaccinet inte är fullt testat och bla bla...
c) Jag vill inte ha svininfluensa i och med att jag ligger i riskgruppen på olika sätt, så jag borde verkligen ta den jävla sprutan.
d) Jag har förövrigt inget val, jag är inte myndig, mäm och päp bestämmer. Och, ja...
e) JAG VILL INTE TA SPRUTA!! Stor och otäck! ont! nej! Jag vill inte! Jag vill inte! Jag vill inte! Jaaaa, jag vet "ironiskt att diabetikern är spruträdd", men det går inte ens att jämnföra! Hallå! Mina sprutnålar är fem millimeter! vet ni hur stort det är? inte särskillt. Vaccinationssprutor är big-ass-motherfuckers!
NEJ! ONSDAG OM EN MINUT!!

oh fuck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0