TOH

japp, toh..
Underbar dag, underbar helg, underbar, underbar!
Fredagen: Kollade på "UP" i Göteborg med Zebbe, kände mig dock grundlurad, DET SKULLE JU VARA EN ROLIG FILM!
Det var värsta snyftrullen, lipade som en hel kvinna!
Sedan hem till Zebbe ponken och sov där.
Lördag: Var med Zebbe tills han skulle iväg till sitt beatleskonvent. Hem och duscha och sedan möta Barry och Pöngen vid busstationen, det var ett återseende som fick heta duga! Mys med dom, titta på Napoleon Dynomite, dricka kaffe och spela musik. Sedan Kom Cornelia och det blir lite härligt tjejsnack (som inte bör återberättas till någon annan, mmmmmkaaaaaaaj?!) Och Vid halv tvåtiden när alla hade gått kom Zebbe med en halsduk till mig. Mysigt att sitta md tända ljus i natten och kolla på Coldplays senaste konsert på MTV.
Söndag: Fortfarande ensamma hemma, Zebbe lagar frukost till mig. Sedan ligger vi bara och myser hela dagen till Zebbes mage börjar knorra och då får jag laga mat till honom istället. Min man <3
Bilder från kvällen med Pöng och Barry:
Världens bästa Judeimitation...

Kommentarer
Postat av: C

HAHAHA, bilderna<3

2009-10-18 @ 21:53:33
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0