Meh, ja ja...

DAGENS:
Klädsel: långkalsonger
Frisyr: något mittemellan
Låt: Let it snow (ironi)
Vill ha: 11 december!
Sjuka: Hypokondri
Drog: skulle nog vara skönt med något sånt nu ja...
Saknad: Zebbe (ofc)
Köp: godis, hehehe...
Godis: Inte den jag tappade på golvet vid kafeterian och sedan puttade in under disken så att ingen skulle se att jag tappade den, allt utan att betala för den.
Attityd: negativ
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: woops!

HAR DU:
En bästa vän: Flera bästa vänner
Haft ett seriöst förhållande: Im right in the mittle of it, bitch ;)
Dejtat en av dina bästa kompisar: Zebbe är min bästa vän :)
Blivit kär vid första ögonkastet: Jag + Florida = evig kärlek :P
Fått ditt hjärta krossat: nej, på det viset som det fiskas efter, jäkla fiskande...
Haft ett one night stand: 90000 st, okej, 90001 om man ska vara exakt...
Skrikit åt en lärare: Har jag säkert
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej :)
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja, det var dumt gjort :P
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej, det skulle vara dumt med tanke på att jag får kräkreflexer av smycken..
Snusat: Du är en snus!


8 FÖRSTA:
Bästa kompis: Elin. m ;)
Kärlek: Zeb
Husdjur: Hamstern Oliva
Semester : Mallorca
Jobb: penismodell
Köpta skiva: Friends-Listen to your heart ;)
Piercing: Anti
Fylla:.. rimmar på hylla

SISTA:
Personen som smsade dig: Cajsa
Personen som du kramade: Zebastian : Judit :)
Peronen som ringde dig: Min pianolärarinna, och det var ett tag sedan. Varför ringer inte folk till mig? :(
Personen som du ringde: Zebbe
Personen du kysste: Duuuh?
Bilfärd: Till skolan antar jag.
Filmen du såg: Slutty nurses II
Gången du grät: Upp. (någon som lagt märke till hur vanlig den frågan är?)
Måltiden: ...Hoppas jag att det är ett tag kvar tills jag måste genomgå.

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Förmodligen inte, men det skiter jag i!
Våga hoppa bungyjump: Samma där, det stoppar mig inte!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: om Zebbe skaffar tatueringar är han knepp.
Kalla dig själv lycklig: Ja, men jag skulle inte kalla mig Ragnar, för det heter jag inte...
Hellre ta bilden än vara med på den: ohja!
Kunna gråta över en kille: jodå
Kunna gråta över en tjej: självklart!
Kunna springa 50mil: Nej DET kan jag nog däremot inte. Anti-motion!


VAD:
Gör du just nu: förutom det uppenbara (att jag fyller i denna) så lyssnar jag på musik
Ska du göra imorgon: Vaccineras, kastreras och något annat som slutar på "eras"
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Don't be such a pussy!
Har du med dig in på bion: Cola och godis
Är det för färg på dina byxor: Gråa
Är det för väder hos dig just nu?: Mörkt, blött, höstigt.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: leende och hår
Skulle du göra om du vann på lotto: Skratta, fan vad dumma dom är då, jag spelar inte lotto! :O


BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: ja, dom kan ha baciller.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 (woooooaaaat?!! :O)
Berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja, men det var ingen rolig sådan :(
Använder du huvtröjor: As we speak ;)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: hell no!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: helst ska dom inte ha något kön, alls!

VAL:
Solnedgång eller soluppgång: soluppgång
Sommar eller vinter: sommar (duh?)
Vilken ålder har varit bäst hittills: 16 :)
Sova på sida, mage eller rygg: mage och sida
Kramar eller kyssar: kramar :)

Kommentarer
Postat av: Jellybean :)

Hhaha, åh detta lyste upp min sjuka tillvaro lite :'D



Saknar dig dock :O

2009-10-21 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0