Jag har inget liv! :D

Vad heter du? Frida
Mellan namn då? Anna Josefin
När fyller du år? i April

Var bor du? I Trollhättan
trivs du där? Inte på den här tiden av året.
antal kuddar i sängen: 2

har du varit med i scouterna? ja, man fick chokladbollar och åka till vattenpalatset, jag hade varit dum om jag inte hade joinat!
mcDonalds eller burger king? BK 4Life <3
äger du ett busskort? Ja, men inget som går att använda.
nästa mål i ditt liv? Att inte försova mig imorgon.
antal timmar sömn inatt? Det återstår att se :P
sov du ensam? jag ska sova tillsammans med Jazz <3
vad har du för favoritmat? Sushi
när blev du fotad senast? När jag hade Svantinis Darth Vader-hjälm (Cajsa! Varför har du inte lagt upp den bilden?!)
vanligaste färg på dina kläder? Svart
vad pluggar du? Samhällskunskap, språk
är du smart? OHJA!!! :O
vad saknar du? Zebbe :(
är du blyg? njä...

vilka instrument kan du spela? Piano och marackas
är du nöjd med ditt liv? Det är jag :)
vad vill du jobba med? Arkeologi/Historia
vad gör livet värt att leva? Mina vänner, Zebbe och musiken
vad i livet ångrar du? Att jag gick i blockflöjt för att Petra tyckte att jag skulle börja med det innan jag började med piano... 
är du musikalisk? Det hoppas jag, annars har jag kastat många timmar av mitt liv åt fanders!


Har du någonsin...

bråkat med ditt husdjur? höhöhöhöhöhöhöhöhöhö
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej.

tar du droger? EVRYDAY! Nä, skoja, nej.. Knark är bajs...
vart vill du gifta dig? Någonstans där jag vill gifta mig vill jag gifta mig :) (makes sence!)

varit kär? ja :)
vill du gifta dig? ja :)

vill du ha barn? ja :)


ja :)

ja :)

ja :)


höhöhöhö...

de senaste 48 timmaran, har du...

gråtit? noes
köpt någonting? ja, värsta slösarn.. :(
varit sjuk? Nej.
sjungit? häh, jeeeo :P
sagt 'jag älskar dig'? ja :)
velat säga till några att du älskar dem? ja, Judit, Cassandra, Angelica, Cornelia och en massa människor!! :(

senaste...
film du såg?The boat that rocked
dryck du köpte? Cola (vad annars liksom?)
mat du åt? kyckling och revbensspjäll.

personligt..

vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Åshög...
vilket stjärntecken är du? TIGERN!! :D
vilken årgång är du? Den bästa, 93:a, mustigt ;)

vilken skola går du på? folkuniversitetets gymnasium (erkänn att jag kommer att få en massa stalkers nu :P

Vilken klass? SP1

utseende..
hur lång är du? 1 meter och *host* 64 cm... *host*
hårfärg och frisyr? brunt, med, öööh, lugg...
ögonfärg? blå
mest nöjd med? mitt hår, vi är ett bra team jag och mitt hår <3

minst nöjd med? Mina mysiga lår, men dom är ju så mysiga! :D
skostorlek? 37/38

vad lyssnar du på just nu?  Carlile Brandi - What can I say
vad gjorde du igår kväll? Jag.. vet iinte...
vad är det senaste du ätit? kykling!!!!!!!!!!!!
det första du lägger märke till hos det motsatta könet? frisyr och längd
gillade du personen du snodde det här av? Minns inte vem jag "snodde" det av...
hur mår du idag? Trött. Men det funkar!
vilken är din favoritdryck? COLA! <3
syskon och deras ålder? Oscar, 20
choklad eller vanilj? vanilla ;)
kan du nudda din näsa med tungan? nej, men jag kan nudda någon annans näsa med tungan! :D
Färg du hatar: senapsgult.
Något som gör dig förbannad:regn

Det dyraste du äger: Bella <3
Första frågan du ställer till ny bekantskap: vilken skola går du på?
Samlar på: eeeeehm, pantburkar... Moooooving oon...
Pryl du inte kan vara utan: Min mobil, och den är jag utan nu, jobbigt... :(
Lyx är: Att sova en timme extra på morgonen <3
Du gör med 100 upphittade kronor: köper godis och pepsi
Nåt du saknar: Florida

När du grät senast: Lördags



DEEEET VAR SKOJJIGT! :D

NU SKA JAG TVINGA MIG SJÄLV ATT SOVA SÅ JAG INTE DÖR IMORGON BITTI...


ZEBBE! :D



JAG SKA HA IDROT IMORGON. SLÅ IHJÄL MIG! :D



BAJS...



VERSALER <3





GOD NATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


(utropstecken <3)


Kommentarer
Postat av: Jellybean :)

Haha, älskar dig också Åshög :D

Och det där med senapsgult, dina strumpor då?:)

2009-10-21 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0