Hyllningar!

Har varit hemma hos Judit idag, det var underbart! Inte för att vi direkt gjorde något förutom att ta igen och plugga, men bara känslan av att vara hemma hos familjen Sundberg och bara liksom "vara" är en känsla som inte riktigt går att beskriva. Det är som att någon kramar en hela tiden! (fast det är det ju nästan också, Judit är en kramig människa! :D) Så ja, det var härligt som katten...

Sedan en liten hyllning till mitt hår:
Kära Kalufs, jag vet att vi inte alltid är bästa vänner...
Jag kammar dig brutalt ibland och andra gånger inte alls...  Jag fönar dig ibland, det kan inte vara allt för mysigt.
Och ibland får du för dig att var lockigt på ena sidan och vågigt på andra, och luggen krullas upp till ett "jag-vet-inte-vad" när det regnar ute.

Men andra dagar, dom flesta dagar. Så är vi väl riktigt hyggliga mot varandra?
Jag gör inpackningar, du kirrar fina lockar som lägger sig allderles superbt runt ansiktet.
Jag maserar hårbotten och du växer.
jag använder "snälla borstar" och du ligger fint trots att jag inte har tvättat dig som en människa med god hygien borde...

Tack, för att du inte kräver så mycket av mig. Tack för att du ser fint ut utan att jag sitter i timmar med lock och platt-tänger... Eller dom dagarna jag bara går upp om du bara ser ut som en fucking jävla hårguru har suttit med det, dom dagarna ska du ha eloge för min vän!

Vi är ett bra team! :D
Tack för allt :)

(var det där så att säga "töntigt"?)



Spana in barret! Och det ytterst finurliga fejset! ;)

Nu ska här kollas på family guy, efter det ska det sussas sött.
Inlämning imorgon! Tjolaflöjt! Jag är bäst, jag kan göra det och kan jag inte det, så ser mitt hår bra ut i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0