Höstlov!

OKej, Jag var i Stockholm i helgen och kollade på Muse. Fan vad underbart det var! Okej, jag var nära på att kvävas, jag svettades som en gris, men helvete vad grymt det var! Sedan att dra runt i huvudstaden med världens bästa Barry var rätt awesome också!
Så nu har jag höstlov! Underbart! Vara ute med kompisar, ha filmkvällar, mysa med Zebbe och bara göra en massa saker som jag inte kan göra när jag går i skolan. ICKE!

Vaknade med en brännande urinvägsinfektion, feber och slemhosta. Så nej! Istället för att vara ute och göra roligheter, umgås med kompisar, vara ute och leva lite, så får jag sitta hemma. Plugga. Precis som en vanlig skolvecka. SJUT MIG! WÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Och jag orkar inte skriva en full utvärdering på konserten mer än att det var sjukt vackert att se alla som hoppade när domk örde super massive blackhole och Plug in baby in my heart.
Länkar till Cassandras blogg istället:
HÄRHÄRHÄR
Nu ska jag sitta här och sörja mitt höstlov. bajs.

Kommentarer
Postat av: C

Riktigt amazing var det!

2009-10-27 @ 19:45:23
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0