en lördagseftermiddag i min smak.

Sitter här på golvet bredvid pianot tillsammans med Cassandra och Jesper som sitter med gitarren och spelar musik.
The scientist och I will follow you into the dark, samt en låt som Jesper har haft sex till, tre gånger! :O
Ofta han har sperma nog! Här dricks kaffe och chai-te och nu vibrerade det i Jespers ficka.. (valuble info...)
Sitter och snackar skit mellan låtarna om, eh, folk...
Zebbe ringde nyss och gav mig lite update från Beatleskonventet som han är på, han sa att han hade något till mig! :D Jag gillar honom! Sedan gillar jag att Thomas Ljung var där på konventet, min man, hans far och Thomas Ljung (Y)
....
Hann inte uppdatera, uppdaterar igen.
Jeppe har gått, nu är Corbelia här, och nu ska jag bajs i grupp...
GRUPPTRYCK!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pöng

2009-10-18 @ 02:17:02
Postat av: Anonym

Pöng

2009-10-18 @ 02:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0