En förvånansvärt bra höstdag! :O

En engelskaredovisning som inte blev av (Y)
En kort visit till farmor och farfar (Y)
Ett sms från pojken där det står att jag ska komma till honom efter skolan om jag kan så vi kan boka biljetter (Y)
Äta Maxmat (Y)
Titta på Grey's anatomy med den underbara killen (Y)
Titta på fråga Olle och skratta med den underbara killen (Y)
Gå ut och gå en promenad med hunden (fortfarande med den där killen, som är Zebastian ifall någon har missat att vi är ihop :P) (Y)

Ja, han förgyller min dag, sedan detta att min klass är så otroligt mysig gör inte saken mycket sämre. ;)
Ska snart på MUSE! :D måste, måste, MÅSTE tagga! Lyssna, lyssna, LYSSNA på deras nya album! och gamla, bara för att helt säkert kunna känna igen dom (alla måste någon gång varit på en konsert och dagen efter ha blivit frågad om vilka låtar som spelades och sedan känt sig jättedum för att man inte kände igen alla låtarna?)
Och sedan (om ni vill veta) så dom där biljetterna som skulle bokas idag, dom var till Regina Spektor (!!!!:D!!!!)
Så, ja, jag ska se henne också! Med Zebbe! Bara sitta och njuta av fläckfritt och kreativt pianospel. ååh, jag får gåshud <3
Hoppas på en mysig filmkväll med Cassy och Jeppis i helgen också, ska bara får klartecken från Petra om dom faktiskt ska till Krokis i helgen...
Nu ska har kollas på Family guy och relaxas, borde sova, men jag vill titta och mysa och njuta. Det är allt jag begär av hösten, att få mysa! Vilket är svårt i pissvädret som jag inte bör gå in på nu, då blir jag arg och jättearg så jag sitter och skriver jättelänge istället. Pissväder...

Buenas noches!
herre Jesus! Vad det där spanska?! :O

Kommentarer
Postat av: C

Hahaha, Cassy och Jeppis!

Möhah, peppar muse som fan nu! Lite svårt dock när jag inte har någon iPod... Men jaja : >

2009-10-15 @ 22:34:15
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0