What doesent kill you make you stronger, my ass!

And I try to try to lose my head
And I wish wish wish that you were always here.
And I try to try to lose my head
And I wish wish wish that I was dead...
But I didn't know that this was such a problem.
It's gonna get better when we solve them.


Känner att jag har min fulla rätt att lägga ut mina känslor på internet i form av låttexter för att folk ska undra om jag är självmordsbenägen och därför fråga "vad har hänt" eller "jag finns här för dig". Så låt mig vara lite överdramatisk (jag önskar självklart inte att jag var död, typ) och tycka otroligt mycket synd om mig själv, vilket jag gör. Sedan föraktar jag också:
1, mitt liv
2, vårdcentraler all round the world (speciellt maria alberts)
3, Gud (kom igen brushan! Sprid ut olyckan lite, dumpa inte allt på mig bara för att jag är närmast eller något, kom igen! Var inte så lat! GOSH!)
Och ja! Länge leve yttrande friheten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0