skitdag!

Måste säga att jag vart riktigt munter ändå, tills mattelektionen. (dun dun duuuuun!)
Förlåt, förlåt, förlåt! Men snälla! Skaffa en annan mattelärare åt oss Monica! Seriöst!
Anonym mattelärarinna:
"Nu kan ni se här att 1x6=6. Eller hur? ja, det är ju samma som 1x6! Det blir också 6!"
No shit Sherlock?! Så ja! Det här med matteprov nästa vecka tär lite på nerverna nu! Men jag SKA plugga och jag SKA fixa det! Fan! JO DET SKA JAG! HUH! Måste klara det så jag kan åka till Florida till våren! :D
Och nu sitter jag här, ont i magen. Varför vet jag inte. men men.
Bilder från dagen:

Spanskalektion


Happy happy!


Mongo Mongo! HEI HEI!


Go team, go!

Nä, seriöst. God natt!

Kommentarer
Postat av: simone

Hehe sött, det sista :D

2009-11-10 @ 14:31:57
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0