Sånt här gör jag när jag inte har något bättre för mig...

Visste du att jag:


( ) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig

( ) Hatat kärlek

( ) Sagt nej till sex

(x) Cyklat utan händer

(x) Tycker att sommaren borde komma nu

( x) Har/haft converse

(x) Känt mig som ett as

(x ) Älskar att gunga

(x) Gillar någon så att det gör ont

( ) Är höjdrädd

(X) Gjort mig själv illa

( ) Är homosexuell

( x) Kysst mig själv i en spegel

(x) Viskat i någons öra

(x) Förlorat någon jag älskade/älskar

( x) Dödat någon..


( ) Bakat sockerkaka

( x) Velat dö

(x) Lyssnat på samma låt en hel natt

(x ) Ätit godis istället för att gråta

(x) Skrikit hora/bög till någon 

( x) Varit hög

(x) Varit ordlös

() Är kåt

(x ) Hatar värme

(x) Har skrivit på någons arm

(x) Har dissat någon som ringt på min mobil

( ) Varit otrogen

() Har hatat någon som jag egentligen älskar


(x) Har ångrat mig

(x) Varit svartsjuk

(x ) Har hostat blod

() Hoppat omkring på stan

(x) Tycker om kladdkaka

(x) Har ätit middag med någon jag tycker om 

(x ) Tror på det övernaturliga

(/) Har hatat mina föräldrar

(X) Ätit jättemycket och sedan spytt

( bootyliciousBitch!) Har hatat min kropp och mitt utseende

(x) Har spelat gitarr  (med en hand)

(x) Skrattat åt mig själv (vem ska annars skratta?)

(X) Sjunger/sjungit i duschen

( ) Skrikit mig hes av panik


(x ) Blivit strypt (är för närvarande död!)

( X) Har sett en död person <--- Mig själv

(x) Har skakat av nervositet

( ) Blivit slagen seriöst

(x) Har skrattat så jag gråtit

( X) Sprungit och gråtit samtidigt (Det finns inget annat sätt att springa på för min del...)

(x) Haft solen i ögonen med ett leende

( ) Slängt porslin i väggen   

( ) Hatat hela världen 

(XXXXX ) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om. (denna helgen <3)

( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat

(x) Gillar inte då folk tjatar på mig

( ) Drömmer ofta mardrömmar

(x) Skulle kunna dö för någon   

(x) Har ett smeknamn  

(x) Somnat på golvet

( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen

( ) Åkt buss genom halva Sverige

( ) Kastat mig framför ett fordon

( ) Älskat någon som inte vet om det

(x) Skrapat upp knäna

(x) Tycker att krig är idiotiskt

(x) Tuggat på ett grässtrå

(X) Varit nära döden

( ) Hållit i en orm

( ) Varit så full att jag inte kunnat gå

( ) Trott att jag varit odödlig

( ) Kastat min telefon i vattnet


() Vaknat av att jag gråter

( every day!) Känt mig som ett får

(x) Haft läppstift

(x) Har gråtit i någons närvaro

( HELL NO!) Älskar regn

(X) Önskar mig ett liv med en speciell person

(x) Har slagit till någon så att personen tappade andan 

( ) Har sprungit en kilometer utan uppehåll    (HAHAHAHHAHA! aaah, nej...)

( ) Har en studsmatta hemma 

( ) Kysser med öppna ögon

( ) Gillar att städa( HAHAHAHAHHAHHAA! Åh, gud... Dessa frågor!)

(x ) Har varit lunarnörd. (darn proud of it!)

(x) Har gråtit av lycka 

(X) Kan över tre språk si senior!

(x) Har bra självförtroende

( x) Tror att jorden går under snart  :(

(X) Tror på gud

(realist) Är en negativ jävel

( ) Drömt att jag varit död

( x) Har aldrig druckit öl

( ) Har en fobi för aggresiva människor som kommer nära

(B) Trivs med min kropp

( ) Har ätit kattmat 

(X) Är dålig på att säga nej

(x) Har någon gång känt dödslängtan

(X) Avskyr matte (alltså, matte... En evighet av hat..)

( X) Tycker om att spela piano :)

( ) Är en dagdrömmare

( ) Har varit på hultsfredsfestivalen

( ) Är vegetarian

(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet

(x) Hade gosedjur som liten

(x) Har förlorat en nära vän

( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar

(x) ska flytta så snabbt som möjligt

() Knaprar ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren ngn gång per dag.

(x) Skriver dikter eller andra texter

( ) Är emot abort

( ) borstar aldrig håret 

( ) Har/haft tandställning

( ) Faller nästan alltid för fel personer

( ) Tycker om Britneys musik fast än du aldrig erkänner det (då skulle man ju inte krysa i här!)

( x) Ätit/äter godis på skoltoaletterna

( ) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu

( ) Gillar muskler

( ) Hatar mjölk

( ) Har haft tungan i någons öra


(x) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan

( ) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet

(x) Ser på family guy

( ) Har gått/ska gå på bal

(x ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar

( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren.

(X ) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick

( ) Har dansat på scen

(x) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd

(x) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta

(x) Älskar någons leende

(x) Har syskon

Helgen i mitt hjärta.. :)

Kommentarer
Postat av: C

Snor din lista :$

2009-11-26 @ 17:24:35
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0