så hungrig att jag blir fucked up i magen!

Nej så hungrig är jag inte som rubriken antyder, men jag hade kunnat vara det.
Seriöst? Jag skulle ju gå och lägga mig tidigt idag! Jag var i säng elva! jag loggade ut från msn och facebook och allt vid 12. Och nu ligger jag här, halv sex. :P Jag rockar!
Ser fram emot imorgon när jag kommer vara så trött att jag bara kommer gå runt och fnittra och säga en massa saker jag inte borde säga. Och kanske till och med somna på samhällskunskapslektionen? :) Gjorde jag ju i fredags och då fick Lisa utropa mitt namn och klappa med händerna jättehögt tills jag kunde fokusera blicken på mig. Och sedan Svantes "Sluta sov" "jag sov inte!" "Jo det gjorde du!" "fine..."
Hell, Im no superman! Och nu då? Sova? I maximalt en timme? smart idé? nej. Men nu gör vi inte om detta på ett tag! Imorgon natt är det sova som gäller! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0