my. head. so. auoch!

Jag har så ont i huvudet att jag tror jag ska spy. Faktiskt! Men jag härdar ut...
och anledningen till att jag skriver i fetstil är för att jag inte orkar ändra till normalstil.

Tittar för övrigt på Desperate Housewifes och känner inte att jag egentligen borde duscha.
Har multitaskat hela kvällen (Ugly Betty, matte, geography, updatera mig med världen och folkuniversitetet...) Men nu när jag har varit så effektiv vet jag inte vad jag ska göra med resten av kvällen förutom att städa en toalett! Ja, och titta klart på Desperate housewifes...

Jag saknar alla sjuka människor! :( Alla är sjuka i antingen svininfluensa eller biverkningar av sprutan!
Nej nej, nu ska jag städa klart och sedan gå ut med hunden (wöw, jag låter värsta bäst!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0