insiktsfullt

Nu när man är ihop med "Mr. Morgonmänniska" önskar man verkligen att man var det också. Inte "Mr" Delen dock, jag behåller gärna mina kvinnliga delar! Men seriöst, TÄNK! TÄNK VILKA MÖJLIGHETER! Att inte vara på gränsen till självmord varje gång man ska gå till skolan (okej, brutal överdrift där. My point var att jag sprudlar inte av glädje när väckarklockan ringer) eller att få dom där två timmarna med nödvändigheter innan lunch, eller att äta lunch överhuvudtaget. Tänk på vad djup jag verkar nu kära vänner, så här djup är jag inte under dagtid! Vilket det i och för sig är snart... (Varför kom Aram hem för typ 20 min sedan? Helvete vad sent dom var ute då!)
Nej, jag pallar inte detta. Nu ska jag kolla på den jävla filmen som går på fyran nu. Det är hon vintersked med. Den är säkert mysig. Godnatt...

'
Vinterskeden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0