Höstlovet

HÄNT
Största händelsen: MUSE!
Mest oväntade: Att åka till Liseberg på kvällen med Zebbe för att upptäcka at det blir ändrade planer. Hamnade istället på Media Markt där jag fick Reginas senaste av Zebastian. Hittade också en skiva av Modest Mouse som jag har letat efter ett jävla tag nu!
Mest spännande: Att åka tunnelbana/spårvagn i Stockholm, helt klart!
Mysigast: Hemmavällarna med Zebastian :)
Tråkigast: Att vara sjuk, men det har vi lagt bakom oss nu!
Roligast: Spela Rock band? Det mesta jag har gjort har varit roligt!
Godast: Petras KALKOOON! Ne, skoja... Cola, forever and allways...
Skönast: Att bada för första gången på megalänge!
Segast: Att vara sjuk.
Jobbigast: underliga ljud från rummet bredvid, låter som att någon drar i lådorna där inne...

VARDAG
Tråkigaste med att gå tillbaka till vardag: Att gå upp tidigt, att komma hem sent, att plugga konstant, alla prov...
Roligaste med vardag: Vara med klassen.
Vad ser du fram emot?: Den 11 december! :D
Har du packat för skola?: Packat för skola (låter som blattemannen) hehe, men nej. Borde göra det!
Är du nervös?: Eh, nej? Men jag ser inte direkt fram emot alla prov :P
När ska du gå och lägga dig ikväll?: eeeh, snart!
När ska du gå upp imorgon?: Håll käften!
Okej, det var roligt (inte) jag ska ta och lyssna på lite mer musik nu, göra bloggrundan och kanske kolla om jag hittar något roligt på youtube. SEDAN ska jag sova! :D Mmmm, upp tidigt imorgon.

Ska ställa klockan och packa. Öööhm, god natt eller vad man än säger till en blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0