HELP!

Jag fick en knäpp förut idag! Jag kom på mig själv med att längta efter snö! :O
Det är helt emot alla mina principer och jag hatar snö! Men, jag hatar regnet ännu mer tror jag... Damn!
Så, ja. Där har ni den. Sanningen. Jag längtar lite efter snö! Men BARA för att jag vill ha något fint att titta på när jag inte kan sova på natten! Så det så!
Jag längtar efter att få upp en ljusstake i mitt rum också, det blir ett så mysigt liksom, gult ljus! :)
Jag är hungrig. Whats for breakfast? HA! Jag är så rolig... (not) nä, kära vänner! Nu hoppas jag på att få se på ännu ett avsnitt av Glee (My gosh! Jag kom på mig själv med att gilla den serien, PAX FÖR KURT!) INgen idé att sova nu, då kommer jag inte vakna imorgonbitti. So long! (and it will be long!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0