6 sockerbitar!

Ja, sex sockerbitar är vad jag anser vara minimum när det kommer till kaffe. Det optimala är ca 8 bitar, men det kan ju kännas lite girigt att roffa åt sig hela 8 sockerbitar om man är hemma hos någon!
Idag är det förmodligen mycket möjligt att jag har haft en av de värsta dagarna i mitt liv. Nej, det är det inte alls. Jag har haft mycket värre dagar (Hello?! Dagen jag fick diagnosen "diabetes?" :P ) Men den har varit jobbig, tur att jag har min Zebastian som man bara kan komma hem till och ta en liten tupplur med klockan fyra på eftermiddagen. Det fins absolut inget mysigare än att bli kramad när man somnar för att vakna och fortfarande bli kramad. :) Jag älskar kramar! Jag kan krama allt som rör sig! Jag har dock slutat krama träd, dags att starta igen? :)
Nej, nu blev jag softish, och jag borde plugga nu. herrå!

Kommentarer
Postat av: C

Sluta vara så gay att du förstör kaffe med socker ._.

Kaffe skall drickas med samma färg som mitt hjärta, svart...

HAHA, jag är SÅ seriös idag.

Men ärligt, IMO så förstör socker kaffet. (Det tog mig ca. 10 försök att skriva den sista meningen där, jag är inte alls trött. NEJNEJ.)

2009-12-08 @ 19:34:06
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: C

Sluta vara så gay att du förstör kaffe med socker ._.

Kaffe skall drickas med samma färg som mitt hjärta, svart...

HAHA, jag är SÅ seriös idag.

Men ärligt, IMO så förstör socker kaffet. (Det tog mig ca. 10 försök att skriva den sista meningen där, jag är inte alls trött. NEJNEJ.)

2009-12-08 @ 19:34:09
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0