-

What has two tumbs and can't sleep?
Frida Andersson!
Mitt liv är itne särskillt random längre, därav bloggtorkan :P
Det enda random som har hänt idag är att Svante utropade att en valross såg ut som jag på natur kunskapslektionen idag, och han är från skåne, så vi vet alla att det av den anledningen inte är värt att nämna här.
Sedan tror jag bestämt att det spökar i rummet bredvid mitt. Ja, skratta! Men grejen är att det låter så mycket att jag inte kan sova (vem kan somna med ett "bonk, bonk, knak, bonk" väggarna?). Låter dock inte så mycket just nu, men tro mig! Det kommer det at göra om en liten stund bara för att jag skrev detta (mycket riktigt, där kom det en duns!)
Råttfitta, palla onsdagar! Jag ska fråga farmor om hon kan köra mig till stan imorgon så jag kan säga till min idrottslärare att jag inte kan vara med, sedan gå och köpa ett busskort så jag slipper gå extra och göra det efter skolan. För jag ska hem.
Och nu! En random bild från mitt photo booth album :)
Ja, vi är bäst. Saknar Florida.
Skit ner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0