snyt mig :(

Jag är förkyld, ej okej! Har jag tur kanske jag slipper skolan på måndag dock ;)
Lyssnar på Peter Tchaikovsky, the nutcracker dance of the sugarplum fairies. Känner hur mitt intellekt masseras...
zebbe har sovit här inatt, mysigt :) I min stoooora fiiina säng :) haha!

Och har fått Spotify på datorn, Y! Eller ah, då har jag i alla fall musik Bella, som visserligen ska lämnas in om nån vecka :(
Vill inte sluta nian! Jag kommer sakna grupprummet! Och att gå ner till Bengts på rasterna och köpa cola, och köpa pepsi.
Aja, whatevva! Tror jag ska ta mig en liten promenad nu..

Kommentarer
Postat av: C

Kommer kännas jättehemskt att sluta nian : (

Aspens+pepsi, Bengt, grupprummet, sladderfitta, att "gå till biblioteket", Urbans X, en viss lam person med rolig bilddagbok, att kunna somna på lektioner, spanking på föreläsningar, serious conversations, bitcha med lärare och mattanter, inkompetenta lärare, you name it - I'll miss it.

2009-05-24 @ 20:39:54
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0