Redovisningen

Kan inte låta bli att tycka att jag var ganska bäst på redovisningen idag, jag vet! Ingen gillar en skrytmåns men helt ärligt, jag rockade. Jennie var faktiskt riktigt duktig också, kan bero på att hon har forskat om ämnet förut? ;)

Så, det var bara det jag skulle säga egentligen!
Jag ska ner till Tidpunkten sedan och fixa mitt kort som lyckats bli avmagnetiserat av något jävla anledning, Ååååh!
Störande? Ja! För det innebär att jag måste gå till stan i regnet. *suck*

Majprojektet sen! (Y) ser framemot!^^

nej, nu står Alexander här och bara står. Han ser ganska filosofisk ut i den posen x)
Ska kanske fråga honom något... Ja vet! Jag frågar om han gillar annanas! Nej frågar jag hur ananas stavas, det stavas "ananas" hehe.. Nej, han gillar inte så mycket ananas... Det är okej, men helst vill han slippa...

Nu vet vi :)

Kommentarer
Postat av: C

Hahahah.

Btw, busskort blir avmagnetiserade så fort de får kontakt med mobilen typ, asjobbigt och har hänt mig ett antal gånger, även bankkort :(

2009-05-07 @ 22:18:19
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0