och varför var detta en meningslös dag?

Jo, för när jag väl kom till skolan och gick ner till slöjden kom jag på att jag hade glömt mitt broderi hemma, och vad betydde det? Jo! Att jag inte hade något att göra resten utav dagen! Så då gick vi ner till Bengts och köpte Cola och sedan vidare till Fridahallen och kollade på Across the Universe (igen) tills småkottarna kom och skulle ha idrott, då gick vi till röda rummet och satte oss där istället. När vi hade kollat klart på den gick vi upp till matsalen och åt piroger, massa piroger, bara för att Jennie inte skulle få dom sista, den jäkeln! Efter det slutade vi!

Sedan, en lång jävla promenad i regnet, köpa cola (igen) för att sedan lämna in mitt busskort på tidpunkten eftersom att det hade avmagnetiserats (igen). Och det var ju inte mycket roligare att komma hem sedan!
Petra: Idag ska vi stääääädaaaaaa!! *vicious smile*

Så för att slippa städa sätter jag mig med mitt konstnärsarbete, som jag inte kommer någonvart med för att det är jävla tråkigt! Det enda meningsfulla som hänt idag är väll att jag fick köpt mig en skiva, Plans. (Y) Älskade Death cab!
Och så självklart promenaden med Cornelia, vi hittade ett smultronställe, bokstavligen! Smultron, hallon och körsbär...

Annars har jag bara varit allmänt uttråkad, knarkat Death cab (svalde precis mitt tuggumm btw!), suttit som en mentalpasient och gungat fram och tillbaka enbart för att det var det roligaste jag kunde hitta på just då. För att inte nämna att jag kom på hur man spelar sparvöga på gitarren. Jag spelar inte ens gitarr! Heil Marie Fredriksson!

Och nu? Nja, det blir väll till att fortsätta göra meningslösa saker, som att l'mna in mitt Genus tube-arbete och konstnärsarbetet... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0