Hyllar denna afton!

Efter en pissig dag i skolan sitter inte lite talangkväll med Jesper, Angelica, Cassandra och Xisco fel.
Som Angelica sa, kändes lite som Berlin all over again, plus Xisco :P Åååååh, mer Berlin-mys! :
Kollade på Talang som sagt, vi syntes typ inte...
jaha? 4 timmars lidande to waist,det var i och för sig kul att känna till detaljerna bakom allt xD
Alltså, Mitt gäng! :D Så jävla bäst!!

Imorgon ska jag upp tidigt och kolla på avslutningskläder, vill inte sluta nian :( No more Berlin liksom...
Efter det ska ska jag minsann umgås med Zeb, Oh yeah! Här ska umgås! fyra dagar sedan nu, abstinens?
På kvällen blir det party igen, Jespers band ska spela på M15 själv är man ju VIP då ja.. ;)
Ska bara se riktigt cool ut, oh yezzzz!

Nu orkar jag inte formulera fler meningar, känner mig rastlös.

Kommentarer
Postat av: C

Åh, det kommer kännas asjobbigt att sluta nian : <

2009-05-09 @ 07:51:42
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0