Don't say the fucking word (fysik)

Jag vill inte prata om fysik, jag vill inte tänka på fysik (gustaf den jäveln stängde inte dörren till grupprummet så jag måste lyssna på sorlet där ute om jag inte går och stänger den nu, FINE!! ) och jag vill framför allt inte ha nationella prov i det!

Vem fan behöver fysik? När jag sitter där, 70 år gammal, gråhårig och skrynklig så kommer jag definitivt inte fundera över hur ljud vibrerar eller hur sol reflekteras och allt vad fysik är! Är det ens nödvändigt att veta? Är det nödvändigt att göra en lab om ljud för att se hur ljudvågor ser ut? Nej! Jag vet att ljud är vibrationer och att jag behöver ett fungerande öra för att uppfatta dom, that's it! Ååååh!

NEJ! Nu börjar folk sätta sig till rätta, sjut mig! Jag vill inte ha prov! vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte!! :(
Tror fan jag kräks snart eller något, mmmmmm, spy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0