Disturbing...

Jag har en massa saker att skriva om men jag är på tok för rastlös för att skriva ner allt nu.
Jesper är min vän. Det har jag bestämt, jag gillar den grabben... Jag ska prata mer med honom imorgon om saker och ting och Cassandra, låt honom bestämma själv! Eeeh, okej, inte riktat mot dig only, bara i största allmänhet... Han måste få bestämma själv.

Btw, Bengt stängde idag :( Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeengt!! :'(
Kommer sakna honom enormt! Eller, jag kommer sakna vad han står för nämligen billig cola, ett glatt humör och allmänt good times bakom Aspens... Ingen pepsi utan cola :(
Vi fick oss en liten avskedspresent av Bengt idag, jag, angelica och Cassandra. Två godis-sprayer var! :O
Hur kan han vara så bäst? Det där var presenter från hjärtat! Från hjärtat gott folk!!
Appropå presenter! Måste slå in zebastians födelsedagspresenter! Påminn mig! Snälla! (fan vad många utropstecken det blev!)

Lyssnar just nu på en massa olika versioner av bridge over troubled water, mmmm...
Nämnde jag att jag hittade min Napoleon Dynomite dvd i helgen btw?! :D Wiiiiiie! yes yes yes!! Jag ska tvinga zebbe att titta på den! Det hör till allmänbildningen! (nej, det gör det inte egentligen, men det är kult)

Dum jävla bajsdag i skolan imorgon, tror jag. Känner mig inte direkt pepp...
Fan! Kissa på katten, nu ska jag göra något aktivt!
God natt!

Kommentarer
Postat av: C

Jag har aldrig sett Napoleon Dynomite, vi kollar på den någon dag?

2009-05-27 @ 07:40:44
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0