Det ska regna imorgon...

Joyfull news, is it not?

Bajsvecka i största allmänhet! Den borde vara rolig men det blir så mycket allt och så lite zebbe att det bara blir som en hög med koskit allt! Nej, inte koskit, det ska jag inte säga, men hästskit!

Majprojektet imogon! (Y) det ska i alla fall bli kul! Funderar över vad Judit ska sjunga, hon är så bäst.
Jag och Cornelia diskuterade saken idag i "idrottstrappan" som den så fint har blivit omdöpt till, vi kom fram till att Judit har en så unik röst och att hon var förtjusande förra året när hon sjöng "1 2 3 4" av Feist. Judit rockade som jag brukar säga om allt Judit gör. Judit hit Judit dit! Judit här Judit där! Eller nej, inte Judit här, vilket suger! Jag saknar Judit! Var är hon? Jo, på Hebeteaterna och hånglar upp snygga killar (hehehe..) typ i alla fall, hon övar sin diafragma...

Pappa fyller år på Fredag, Har han alltid fyllt år den åttonde? Vad är detta för påhitt?! Han ska ju fylla år den 11!
OJ JÄVLAR! nu kom jag på en annan sak! SARA FYLLDE JU 20 IGÅR!! AAAAAH!!

GRATTIS SARA!! :D
Jag som så fint hade skrivit ner i min lilla kalender att hon fyllde år igår så glömde jag gratulera henne!
Eller, hur skulle jag kunna göra det? Hon är ju hemma i sitt hus i skogen! Har dom ens internet där? Älgarna kanske är riktiga facebook nerds? Nåväl, nog skojat om det nu. :)  Grattis :)

Åter till the subject...
Det här med att pappa helt plötsligt har fått för sig att fylla år den åttonde gör att Talangkvällen hamnar i lite i en pickle, sorta.. Jag hamnar i en liten pickle, inte bokstavligt dock. hade inte det varit roligt? hahaa! Frida, the human pickle!!
Hmmm..

Och nu, tre saker jag ser ut som efter att jag har varit hos frisören idag!

1. En asiat.
2. En munk.
3. Mig själv när jag var 9 å gammal.. (not positive)


God natt

Kommentarer
Postat av: C

Men Frida! Talangkvällen måste ju bli av :O



Btw, hoppas att du ser ut som en asiat :D<3

2009-05-07 @ 08:00:00
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: diana

hej du, läs gärna min blogg och släng en kommentar.. ha de bra kram diana ! :)

2009-05-07 @ 08:01:50
URL: http://nementjena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0