Viruset in my heart (naaaat)

Mmmm, jaaaa... Vad ska man säga, jag hatar mig självsom får virus i datorn så nu är datorn helt paj och går inte att använda, YEEEY ME! :D
Såå ja.. Skola imorgon, mycket bra, jag kommer inte kunna göra NÅÅÅÅNTIIIIING varför? FÖR JAG HAR INGEN DATOR!!
Wiiiiiiie!! :D
inget msn, inget blogg, inget youtube (!!!!!!!!) no more bilddagbok, no nothing!
Och Cajsa bajsa ligger på sjukhus :( Vet att jag är värsta seg som insåg det typ, igår, men man kan tycka att någon borde berätta sånt för den virus besmittade som inte kan använda sig av internet för att få reda på saker :P

HEJ SARA! :D



Ja, jag har tråkigt, jag vill ha min dator.. Bella :( Åh Cajsa :( ååh alla andra! :( MJEEEEEFF (hehe, mjeff fett keff! )
Jag hade kunnat berättat om min helg om jag hade orkat, men det orkar jag inte, så då gör jag inte det ( var nära på att stava gör så här : gjör xD )  Allt jag säger är : Zebbe är mannen, nough said :P

Herrå, jag ska städa mitt rum och skämmas eller nått :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Då kan vi skämmas tillsammans<3

2009-03-15 @ 20:02:10
URL: http://annish.blogg.se/
Postat av: Anna

Frida.....

Varför har du skrivit på din profil att du är 19?

2009-03-16 @ 16:58:41
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0