Som en citron...

Okej, jag kom på varför jag hatar snö så jävla mycket, hatar att halka hela tiden när man har bråttom till bussen!
Och jag är så allmänt sur! Det går inte att prata med mig idag, så försök inte!
Det abolut värsta skulle vara om Jona-boy skulle komma nu och försöka säga något smart, jag lovar att jag skulle krascha totalt då! Och det skulle förmodligen få för mig att sparka sönder väggar och välta stolar, ohja, du läste rätt, välta stolar!

Har precis haft nationella i engelska läsförståelse, muu! Ska ha hörförståelse nu..
Somnade förut på förra provet, muaaaaahahahahahaa!! Nej nej, nu har jag druckit energidryck, vilket är mitt sista hopp för ett framgångsrikt prov idag, HUUUUUU!!! HU HU HUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0