Så ointressant, men jag är på bajs humör so deal with it...

1.Vad blir ditt namn baklänges? adirf
2.Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? en eller två veckor, minns inte :P
3.Har du platt eller lockigt hår? Lockigt
4.Vad gör du när det regnar? Svär över att det regnar
5.Har någon av dina drömmar gått i uppfyllelse?
Eeeh, ja kanske någon jag hade när jag var liten, typ som att simma med delfiner :P
6.Vem ringde du senast? Adam, fast inte med flit :P
7.Har du haft vattenkoppor? Ja
8.Har du testat karate? hahaha, nä, men fan vad kul det skulle se ut!

9.Vatten eller mjölk?  Cola.
10.Första sporten du gick i? NIF gymnasterna...
11.När åt du fiskbullar senast ? Ingen aning, hatar fiskbullar!
12.Kan du gå ner i spagat?
nej (fan vilken tråkig fråga!)
13.Vad åt du senast? Spagetti och köttfärsås
14.Korta eller långa strumpor? långa.
15.Har du varit kär i någon kändis? Hahaha! ja :P (björn Gustafsson, Joe Jonas... :P)
16.Läser du baksidan på mjölkpaketen? Alltid!

17.Röd ,blå ,grön eller gul mjölk? Vit mjölk! Alltså, är mjölken grön ska man fan inte dricka den!! :O

18.Vad har du för färg på ditt påslakan? Det är väll vitt med björnar på (vuxen poäng, naaat!)
19.Sommar eller vinter?
Sommar.
20.Cola eller Fanta? Behöver jag ens svara på frågan? Cola :D
21.Är du mörkrädd?
nej då :)
22.Har du haft på dig ett par av andra könets underkläder någon gång? hoppas jag inte :P
23.Plast eller riktig gran?  Riktig.
24.Tänt eller släckt vid läggdags? Dum i huvudet? Hur fan ska man kunna somna med tänd lampa?!
25.Godaste drickan till frukosten?  Cola.. :) Eller apelsin juice.. Men hellst Cola :D
26.Senaste lästa bok?
Breaking Dawn <3
27.Älskar du att sjunga? HAHAHAHA! nej :P

28.Vill du bli president?
  Nej, men kung vill jag nog bli!
29.Har du spelat det andra könet i en teater någon gång?
nej..
30.Duscha eller bada? gå flera veckor utan att göra något av det <3
31.Kan du ditt mobil nr utantill? yeeesssss...
32.Har du sminkat dig som en punkare? Varje dag, jag ÄR punkare!
33.Sjunger du på toan?  hehehehe, ja, omedvetet dock...
34.Villken färg har din jacka? ointressant fråga, tänker itne ens svara då jag har mer än en jacka..
35.Har du höjdskräck? nej.
36.Villket land skulle du villja åka till? USA
37.Vad/vem va det som fick dig att skratta senast? Angelica eller Cassandra..
38.Vem kramade du senast? Jennie, hon var glad för att jag inte var arg SOM ETT BI längre...
39.Vem pratade du med senast? Anglica eller Cassandra...
40.Vad ska du göra nu?  Bita Granlund i örat, nej jag bara skoja, inte snällt att göra två gånger samma dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0