oh yeah!

jao, najs day har man haft idag minsann ^^
Skola i nån timma, sedan hem, njuta lite av solen, kalla på mr. postman, mr.postman comes over :)
Mr. postman försöker lära mig lite accord, jag failar ( lärde mig nog ett dock har jag glömt av vad det heter och om jag gör det rätt ).
Sedan NÄL, mäkta stolt, blodsockret hade inte gått upp.. ^^
Sedan back to Zeb (stackarn :P).. Jao..

Men nu sitter jag här i mörktet och försöker lära mig själv att spela gitarr, fan jag ska lära mig alltså!
Tycker lite synd om Orv som får lida av mitt så kallade gitarrspel  (Sally heter hon btw, tills vidare i alla fall )
Aja, anywho...

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vart fan är du? :(

2009-03-24 @ 09:33:45
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0