JUDIIT!

judit

Känns som att jag laddar upp denna bilden jätteofta!
JAG SAKNAR JUDIT! Vad är det för sten du ligger under för jag tycks inte hitta dig någonstans!
En liten fågel som flyger mig ur handen! Okej, nu tog jag i, men du är min människa, och jag kan inte klara mig utan min människa :) Och om jag inte träffar dig snart så kommer jag och kidnappar dig eller något, så det så...
MYSIMYSIMYSIMYSIMYSIMYSI!! :) PUSS PUSS PUSS!! KRAM KRAM KRAM KRAM!
JAG TYCKER OM DIG EN MASSA MASSA MASSA MASSA!! :)



Nu skaj ag gå och lägga mig, tidigt.. Lyssna på sweet music och slumra :)

Kommentarer
Postat av: FittFrida

naaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwww :'(

var är jag?

jagvetinte!

och btw så är det du som har skrivit dit namnet.

hehehehehehhe

SAKNAR DIG MED FÖRFAN!

/ J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0