Jag hate SJ

Oh ja oh ja!

Först missar jag tåget från Halmstad till Göteborg, sedan när jag väl kommer på ett tåg funkar inte min biljett!
Så får jag åka med en snäll tant på hennes vuxen biljett, men då sitter det fyra fulla punkare och tar kort och är allmänt störande... kommer till Göteborg, andas ut, yes, GÖTEBORG! JAG ÄR SAFE! Trodde jag... (bam bam baaaam)
Men så sätter jag mig på tåget till Trollhättan och verkligen relaxar, jag är ju nästan hemma!
Grejen är att jag relaxar så mycket så jag somnar! Fän, men då var det en kille i Trollhättan som frågade om platsen brevid mig var ledig, jag fullkomligt flyger upp och skriker på folk att flytta på sig för jag ska aav (tackade artigt den förbluffade killen innan jag knuffar honom ur vägen). Tränger mig igenom dörrarna precis innan dom stängs och när jag står på perrongen åker tåget iväg bakom mig, hade den killer väckt mig 30 sek senare hade jag väll varit i Karlstad nu för jag hade fan inte orkat åka hem igen sen! (typisk G text, men jag orkar inte bry mig :P Rowdy rowdy!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0