Jag är lamast i världen och Granlund är en helt okej människa...

Japp, rubriken säger egentligen allt,  jag är faktiskt lamast i världen, har extremt tråkigt så jag skickar omotiverade sms till stackars Zeb istället.. Måste vara ganska irriterande för honom :P Han får leva med det :P Om han orkar, hoppas han inte kör av vägen eller något för att slippa.. :S JAG SA ATT JAG VAR LAM!!

Och det var inte enbart Granlunds fel att viruset spred sig, jag var ju inte så jävla smart själv som öppnade skiten (men det säger vi inte till någon), man kan visserligen tycka att det inte hade varit så svårt av honom att nämna i sitt nick eller något att inte öppna några filer från honom för att dom innehåller virus.. Och Granlund hade tydligen fått skiten från sin kusin, så nu hatar vi Granlunds kusin istället :D Nej, skoja bara ( skoja om att jag skoja) summa summarum: Granlund är ingen svettig gympasko, inte en sladderfitta heller för en delen.. Vad är en sladderfitta? Jag sa det häromdagen och jag har ingen aning om  vart jag fick det ifrån! Fast det kanske jag redan har sagt? Hmmm..

Orkar inte skriva elaka saker om Jona-boy så jag gör inte det... SE! Jävlar, jag har verkligen vuxit som människa!
Välja att inet skriva dumma saker om Jona-boy! hooo hooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0