Irriterad och rastlös! (!)

Är så sjukt irriterad! På allt! På att min dator har virus, på den stationära datorn som är seg, på att folk inte uppdaterar sina bloggar offtare, på att jag ska skriva en text på engelska tills imorgon och det är en så tråkig uppgift så jag allvarligt funderar på att skita i det, på att Tv:n är tråkig, på tt jag inte kan spela gitarr, på att pianot är segt och istort sett inte funkar, på att klockan är kvart över sju, på att det är nationellaprov i spanska imorgon, på att jag har tråkigt, på att Zeb inte är inloggad på msn (notera att jag inte är irriterad på Zeb, bara det faktum att han inte är inloggad :P ), att inte Judit är inloggad på msn (ännu en gång, inte irriterad på Judit)... Hmmm, muahahahahaaa! Hoppas att ingen läste detta inlägg, hahaha! Så jävla onödigt skrivet :P Nä, jag går och spelar piano istället, vill spela Coldplay låtar, men kan inte hitta några noter någonstans! Och min X&Y skiva låter som ett enda jävla klickande! Går inte att lyssna på den! Och jag hatar att det är så dålig kvalité för det är min favoritskiva :(  Och det tar bajslång tid att ladda ner en ny :( Åååååååh! Jag vill lyssna på Speed of sound, NU!

Fan vad gnälligt det blev!

Funderar på att skriva några random words bara för att jag har lust, men, det gör jag inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0